tjabba

.. har varit hos Petra och grabbarna idag.. fikat med kanelbullar och appalpaj, sen lagade petra kottfarssas och spagetti :) .. hennes 2 grabbar ar otroligt sota! .. nastan sa att man glommer bort hur sota aven svenska barn kan vara! 
kl ar 20.15 nu och jag ar helt slut! haha, leka tar pa krafterna.. ska nog lagga mig med datorn och kika pa en film snart.. for jag vet att Maria vill ha datorn.. kanske jag ska hjalpa henne med att skriva i sin blogg.. hon bloggar pa engelska! 
haha Byron dor av skatt varje gang han laser hennes blogg.. snacka om att det ar mycket lattare att skiva som man sager, an att skriva gramatiskt ratt :P men jag tycker att hon gor det bra iaf , skulle kanppast gora det battre sjalv... kanske borde prova gora ett inlagg pa engelska snart ;P
aja.. hoppas mitt internet kommer imon nu!!!
spaciba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0