filmtips & sommarens hit?

läste på nattas blogg att hon sett den sämsta filmen ever.. tänkte därför lägga ut lite filmtips!
ser ju en hel del filmer här :)

The blind side - bästa filmen jag sett! berörde ända in i märgen samtidigt som man skrattar ljuvt på många ställen. även den filmen som Sandra Bullock fick oscraspriset för bästa kvinnliga skådespelerska, för :) baserad på en sann historia

Green Zone - gymt bra krigsfilm, utspelar sig i irak.. mer hollywoods stuk!

Brothers - oxå krigsfilm, men fokuserar mer på familjen där hemma och hur psykiskt påfrestande det är att gå med i krig .. snubben blir galen! mycket bra o värklighetstrogen

The Hurt Locker - ännu en krigsfilm.. inte så hollywood, det är det som är skönt! vann många kategorier på oscarsgalan

The Notebook - om du inte redan sett den (2004) såå bara mååste du se den!! fyfan vilken bra film.. kärlek kärlek och lite mer kärlek :)

okej, där fick ni lite tips :) många krigsfilmer, men alla på sitt speciella sätt!

nu släpper jag bomben om sommarens Partyhit :

LMFAO - Shots - jävligt rå låt, men det är ju så vi vill ha det (eller hur partypinglor ;) .. aja ett måste i Ipoden i sommar
även

LMFAO - i´m in Miami Bitch , partyparty ;)

Jag kanske ligger efter, inte vet jag! har ju ingen koll på vad ni där hemma lyssnar på.. men det bara måste ju bli sommarens stora hit ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0