Mot nya äventyr, SF!

det är med blandade känslor som jag skrivet detta inlägg.
hjärtekrossande att lämna familjen, för jag vet inte ens om de kommer vara hemma när jag kommer hit den 21:a... men det känns som om de kommer vara här och det hoppas jag! så att jag får några till dagar med dem o säga riktigt hejdå.
samtidigt som jag verkligen ser fram emot att göra denna wild and crazy resa, släppa spärrarna och göra precis det som faller oss in ;)

Imorgon bar det av alltså, 12:50 åker flyget från Kelowna, ner till Vancouver och slutdestination San Francisco, där börjar vi! wiihoo

okej, måste gå igenom minneskortet på Marias kamera nu, och det kommer ta tid..
sååå pusssssssss

viva las vegas

ses om 3 veckor

Kommentarer
Postat av: faster lena

hoppas att ni får en riktigt rolig och trevlig resa

men kör försiktigt

kramar från oss vi tänker på er

2010-04-28 @ 07:23:28
Postat av: Sandra

Det gladjer mig verkligen att du far chansen,tar chansen, att aka over till staterna och vastsidan. Njut sa mycket du bara kan. Det ar du mer an vard. Jag vill se massor av bilder. Sags att vadret ar ganska fint "darborta" nu. Ta hand om dig! massa love /// Chicago

2010-04-29 @ 06:01:17
Postat av: klena

det har gått mer än tre veckor sen senaste uppdateringen nu. kräver lite update!! :-)

2010-05-31 @ 00:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0