Paradiset

thailand slang dig i vaggen :P
igar var vi o surfade, ah fyfan vilken kanskla, har nog inte haft sa roligt i hela mitt liv!
att kanna att man fangat vagen och sa svisch, javlar var det gar!!
vilken kansla!
sa vi har det bra, och jag lever, mycket ha hant och det finns 1000 sagert att beratta, men tidsbristen ar kort nu!
jag lever och har det alldelens for bra for att det ska vara sant!
nyp i armen och nej jag drommer inte :)
ante och yla har nu bokat flygbiljetter..
California here we com, 29april - 21 maj <3
skot om er .. Puss fran Hawaii, Maui

Kommentarer
Postat av: hulta

åh du verkar ha det hur bra som helst emelie! fy fan se till att njut av varje sekund. är så sjukt avis så du förstår inte!! :) sköt om dig och sufra lite åt mig också!

2010-04-12 @ 11:09:14
URL: http://hults.devote.se
Postat av: mammi

åhh, va härligt att du har de bra, du vet, minnen bär man alltid med sig och man ska samla på sig så många goda som möjligt. puss o kram

2010-04-14 @ 08:42:10
Postat av: mammi

åh va bra att du har de bra, du vet minnen bär man alltid med sig och det är bta att samla på sig många goda. puss o kram

2010-04-14 @ 09:37:04
Postat av: mammi

åh, va bra att du har de bra, du vet minnen bär man alltid med sig så det är bra att samla på många goda. puss o kram

2010-04-14 @ 10:04:09
Postat av: mammi

ja, de är inte lätt med en dator som hakar sig.Hihi

men jag fick iallafall fram de ja ville säga, med råge. Haha

2010-04-14 @ 10:07:45
Postat av: Ante

Skyll på dator som hakar sig du, jag tror nog att det är skit bakom spakarna!



See you soon, syster yster!

2010-04-14 @ 15:43:25
Postat av: mammi

Hallå där "Ante, vante" va lagom kaxig, mor din är en riktig "data freak" nu för tiden!! "pilutta dej"

2010-04-15 @ 20:54:54
Postat av: idis

behöver nog inte skriva hoppas för jag vet att du har de helt fantastiskt :) njut nu och allt sånt dära! massa puss på dig från idiseeeeeeen. <3

2010-04-17 @ 00:21:37
URL: http://idiseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0