Tbax i Vancouver

heeej! har ni saknat mig? hihi jag har saknat er iaf <3

tillbaka i Vancouver igen, landade i gar natt vid 5 tiden, (3tiden hawaiis tid) sa man ar ju lite punkterad i huvudet!
Vi har haft det jattejatte bra och handelserika veckor. vi skrapade tillslut ihop 17dagar pa Hawaii, Maui.
och vi hann aven med att byta hotell mitt i.
Vadret da? jo man tar ju forgivet att det ska vara stralande sol och 40 grader varm nar man snackar Hawaii.
dock sa ar ju Mars/April typ "vinter" sa det var ca 27 grader med sol och moln om vart annat.
dock sa var solen sa het och kastade nastan for mycket UVstralar pa oss, sa jag har nog aldrig forburukar sa mycket solskyddsfaktor i hela mitt liv :P
brande mig nar jag lag i solen endast i en timme utan solskyddsfaktor, larde mig av laxan..
sa, ni vet sadar jatte-emelie-solbrand ar jag inte, ser mer ut som en kines med massa fraknar!
fraknarna foresten, blir de mer med aren eller?

har manga roliga historier efter den har resan.. kakat sa god mat. har inte vagar stallt mig pa vagen an, kan lova att det ar minst 5kg upp. fyfan, och nu vantar ytterligare 3 veckor i USA med skrapmat (maste ju lara bror o ylva allt jag kan;) vikten blir ett senare projekt att ta tag i.

till nast resa da.. vill ni hora?
Japp allt ar fixar o klart. ringde i gar till airCanada och bokade om min hembiljett till Sverige till den 24 Maj
OBS!
Jag kommer alltsa hem till Sverige den 25 Maj :D


horde jag skal? hela tiden!!

aja, sa pa onsdag tar jag flyget till San Francisco sover forsta natten sjalv pa hotell, moter upp Ante&Ylva nar de kommer pa torsdag pa flygplatsen. Hamtar varna Dodge bil som vi hyrt och sen aker vi.

pa Mandag O Tisdag Kvall (hos er) kan jag prata pa skype. dock kommer Bror Ante o Ylvis ha storsta prioritet.

har mycket att gora, sitter fortfarande fast i min superlilla resvaska med alla skitiga klader fran resan som maste tvattas och packas om infor onsdag, for just nu ar jag i Vancouver hos Byrons foraldrar.
. fixa med alla 10 000 kort. kopa lite grejer.. ah tanka en del, helt enkelt sa jag inte glommer natt.
sen saga Hejda till alla, for det ar inte sakert att de ar hemma nar jag aker tillbaka till Huset i Vernon den 21maj.

vet inte om jag kommer ha med mig datorn till Staterna, vi far se.

Pusssis o kramis. hinner nog med ett till inlagg innan jag aker kanske


BTW

GRATTIS PA FODELSEDAGEN
BYRON!!!

han fyller ar idag.

Kommentarer
Postat av: klena

HELA TIDEN KAN JAG LOVA :D

vi jobbar måndag och tisdag kväll så kan tyvärr inte prata då!

men du får se till att suga i dig allt gött från staterna och blåsa ut det på oss sen :) ha det så underbart :-)

saknar dig !! <3

2010-04-25 @ 16:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0