alskade shopping!

ah Jag lever :D men inte mitt bankkonto :P hehe nejda..
jag har gjort riktiga fynd pa svindyra markesklader, precis det som jag ville gora!
Gucci solbrillorna ar inkaserade, skulle kunna sitta har i en timme och bara beskriva hur underbara dom ar och hur nojd jag ar..
annars da, jag och Maria hade jatte roligt! foresten sa sov vi dar i 2 natter istallet for en natt, Shearaton hette hotellet, samma som vi sov pa i Frankfurt! nicenice.. mycket shopping blev det som sagt :P
Kom tillbaka idag,
ahfyfan vad jag ar nojd! ni ska fa se bilder sen,

ah just det, vi aker nog tillbaka till Vernon pa sondag.. sa jag kan inte prata pa skype forens mandag blir det da ..

har massor att beratta, som tex, gubben i granskontrollen nar vi skulle in i USA.. fyfan! ajaj hinner inte nu

Maria och Byron ar pa middag, sa jag ar hemma sjalv med barnen..

Puss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0