Exakt en vecka!

Japp.. kan fortfarande inte föreställa mig hur underbart det kommer att bli!!! Hawaii, om exakt en vecka sitter vi fullpackade i bilen på väg ner till Vancouver för att sedan på måndagen flyga till Hawaii :)
im just saying that, I Can´t Wait To Get There <3
åååhh heven!


mmmm mmm mmmm


Vårat hotell .. Hyatt, ligger på Maui, Lahaina beach :)

såå, nu måste jag se till att kurera mig, hade nog feber igår (för det kändes så) och idag tog jag tempen och japp 38,1.. bara så där irriterande så man blir trött av minsta lilla o känner sig lite dissy i skallen :P
ska nog sova en stund nu..

Jag kan ju berätta att min födelsedag var helt underbar! höll nästan på att dribla till det, för hös frisören så glömde jag av klockan, och hon var ju inte den snabbaste (men ack så jäkla bra! blev skit nöjd :).. så vi kom 10min försent till spat och ansiktsbehandlingen.. fick jätte dåligt samvete, men det ordnade sig!
Jag bara måste forsätta att färga mina ögonfransar! för jag har ju långa naturliga, men det syns inte när jag är osminkar eftersom att de är så blonda längst ut! men nu ser det jätte fina nu, behöver bara böja dom, sen är det klart.. no mascara! så skönt :)

undra hur norgebrudarna har det på Cran Canaria då!? göttans kan jag tro ;)
och på fredag sticker resten av kompisgänget upp till Nattas stuga i lofsdalen, tyvärra kan inte pippi och hennes pippibox följa med .. de befinner sig ju på andra sidan om den stooora vattenpölen!
men jag är säker på att de kommer bli röj där uppe.. fyfanja
Okej,

XOXO

Kommentarer
Postat av: tora

vi kan bada och dricka lite vin åt dig i de kalla så får du steka och dricka drinker åt oss i det varma :)

puss tora

2010-03-28 @ 23:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0