förbannad

råkade precis radera ett helt inlägg.. så nu kommer detta bli kort bara för orken tryter!!
Datorfaaanskap

Igår åkte vi tillKelowna för att besöka ett stort lekland :) i samma stil som de i Minsk, men mycket fetare!
spindelkvinna som jag är, klättrade jag ju upp där med stort självförtroende, fastnade nästan.. underskattade tydligen storleken på min röv.. haha!
  alla var svin trötta på kvällen och jag kilade iväg med bilen en snabbis för att köpa 2 flaskor rött, som jag och maria satt o smuttade på senare. gött!
slutade med att vi båda blev lite surriga och att jag började läsa ur min Dagbok som jag var så duktig att skriva i första månaderna varje dag! .. mycket skratt där kan jag säga :D hihi

Imorse vaknade jag och skulle slå upp ögonen, trodde inte det var sant när jag hade huvudverk som en gris! så mycket drack jag faktikst inte :P
en trött dag alltså.. inge vino tinto ikväll för oss kan jag lova :P .. därimot så blir det Ben & Jerry´s glass choclet chip and cockie dough ;)
inte dåligt det inte! mummms!
kan även bli lite Reese, Jornötssmörs typ godis! så Jävla fina är dom! eller hur Carl? favorit, yes man

lite bilder från när vi åkte ner till lekparken aldelens neranför huset vid vattnen.. fint som tysan där :)


byggd som en båt.. för båtklubben håller till i huset bredvid och bryggorna ligger fulla med olika båtar!


"att klätta upp var simpelt, men hur kommer man ner?? aaahhhh hahaha"

Kingkong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0