Galet vad snabbt det går

ah, alltså det är snart mitten av Mars! fyfan, om mindre än en månad så ligger jag på beachen på Hawaii :D
jag har fortfarande inte fattat det.. GAALET! Lever i en dröm.. Hawaii liksom, ah Hawaii remember it?,, HIHI
om det hade varit Kissies blogg så hade jag skrivit "suck it, you fuckers".. men nu är ju jag så ödmjuk så det skulle jag aldrig skriva ;)

Och det är typ klart att Ante&Ylva möter upp mig i San Francisco, vilket kommer bli en sjudundrandes resa!
vill ni höra road tripens planer? ;)
vi kommer starta i San francisco, fortsätta ner till LA.. bilen styr vidare mot San Diego, upp till Grand Canyon in till Las Vegas och sen tillbaka till San francisco.. det är en tripp på många mil det, och det kommer ta ca 3 veckor! fyfan va nice va!? ;D lets do it
men som sagt va, det enda som skulle kunna stoppa oss är att ante får nått stort jobb med en töntig chef till kund som säger att han absolut inte får åka.. (den chefen kan räka med att jag vet vart hans postlåda bor ;) skämt och sidor, hoppas allt går vägen :)

Jaha, efter det då?.. hmm borlänge liksom :P kommer antagligen få sällskräck och fly ner till GBG så fort jag bara kan o söka jobb! om jag inte får jobb hemma som kommer hålla mig kvar över sommaren.. det visar sig!
Jag saknar er härliga människor som står mig nära, men Borlänge stad kan jag ju inte säga att det är nått som drar :P

hmm Hawaii om mindre än en månad alltså.. jag hänger inte med i svängarana helt enkelt :P
Ballt

XOXO

Kommentarer
Postat av: mammi

Va roligt de låter, de blir alla gånger en bra trip. Hoppas att allt går i lås bara. Visst går tiden fort, men vi längtar efter dej , måste jag ju erkänna. Puss o kram

2010-03-11 @ 09:31:57
Postat av: Ante

Det skulle bli en så j...a fet tripp Syrran!

Klockrent att hyra cabbe och åka längs Highway 1.

2010-03-11 @ 15:32:38
Postat av: Johanna

San Diego är så jävla vackert Emelie, du anar inte!!! Ni måste åka till La Jolla, vackrare stränder och kust får man leta efter.. Hoppas du har det bra där borta! Kram Johanna

2010-03-26 @ 17:30:57
URL: http://johannamarianordkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0