jäääsp!

känner mig lite lulllull i huvudet idag, kanske för att jag aldrig använder mina glasögon på dagtid, kanske kanske inte :P
aja, har iaf gjort en anmälan till högskolan nu, på lite program o kurser.. ska nog kolla över den några gånger till om jag vill ändra nått eller lägga till! som mina vänner vet , så lutar det ju åt Göteborgshållet, därför så är det på Universitetet där som jag sökt de felsta kurserna :)

Jag hann inte prata med nån på skype idag, för imorse var ingen inne och sen hängde jag på Maria till Kelowna vid lunchtid .. hittade typ världens grymaste bikini.. i passformen alltså! såg ut som om jag hade jätte boobisar faste ingen stoppning o bygel, låter grymt va ;) hihi .. äh vem fan bryr sig, bara man kommer till Hawaii så skiter då jag fullständigt i vilken bikini jag har eller hur jag ser ut! (bara jag slipper vara naken;) Paradis är paradis, så vad gör väl småsaker när man kan njuta istället ;)

vår lilla resa/semester som Jag och Maria åkte på då!? .. såå nice!
kom igenom tullen.. vi åkte ju bil dit :) eftersom att båda vi 2 har Svenska pass, så leder ju det till 100 frågor! vi var typ svinnervösa! herregud så otrevliga dom är i tullar alltså! jävla matschosnubbar som sitter o leker låtsaspoliser :P
typ en fråga som Maria fick var..
jobbar du?
nej..
men hur har du då råd att shoppa om du inte jobbar? (hånflin)
min man jobbar?
jaha, med vadå? (hånflin igen)
hockeyspelare?

Like.. vad fan har han med det o göra? och han knep käft och blev jätte trevlig när han fick höra att hon var gift med en hockeyspelare och önskade oss lycka till med shoppingen.. Alltså America i ett nötskal :P

aja, sendå? non-stop-fucking-lovley-shopping ;)
bieffekter: spända axlar/nacke och en tämd plånbok :P , nejdå inte så farligt, lite tömd bara...hmm

ni får se bilder senare..
har fått skrivkramp kan man säga :P

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0