Mina shoppingfynd ;)


LOVE LOVE & LOVE .. rivstartar med mina godingar


Victorias secret, Guess strandklänning som jag fick av maria, sen nått coolt linne från Nordstoms


dessa älsklingar sitter som en smäck :) och var värda varenda krona. TrueReligion<3
har redan ett par mörka som jag älskar som jag fick av Maria oxå..


älskar dessa.. det rosa är Roxy och det andra är coolt bara köpta på Nordstoms oxå..

Kap! H&M sjal, jeans från Holister och Convers från Nordströms outlet (180:-)


älskar den gröna (ja den är glargrön faktiskt;) .. och sen den som jag beställde från Victorias secret.


gullig och praktisk <3 den är liten och lagon oxå faktiskt..
(där fick jag till det va!? ;)

aja, glömde knäppa kort på min Juicy Couture mjukis dress.. den har jag mer eller mindre flyttat in i!
kostade 600:- på Nordstrons outlet, i sverige får du betala mellan 1500-3000:- (beror på modell och tryck) för en sån,,, rätt nöjd!

nu får det vara nog va? hihi.. hur ska jag få med allt hem till Sverige sen är frågan!
räknade till att jag har 8par jeans här nu .Oops! shoppoholic där

XOXO

Kommentarer
Postat av: Evelina Lindstedt

Älskade emelie .. :) Kul att du kan unna dig , det är du värld . Btw calle tycker bikinin från vic..är grymt snygg. Nu får jag passa mig ;) Saknar dig så mycket man bara kan sakna någon. Grymt fina resultat av choppingrundan måste jag säga .. Du kommer vara snyggas i hela hawaii. Love you /ewe

2010-03-25 @ 00:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0