stort Häj :D

känner mig mycket piggare nu.. såå skönt!

Jag och Maria åkte till Kelowna idag och shoppade det sista inför Maui :)
snubblade väl över dessa, (som jag behöver) för jag äger bara ett par flippflopps.. :P


lite pedikyr på de så ;)

aja, dom var väl int ejätte speciella.. men de var lätt de snyggaste, skönaste till bra pris.
plus att jag älskar mina svarata som jag har, exakt lika typ fast utan klacken!
måste dock komma ihåg att tejpa hälarna.. skavsår är inte kul! och ni vet hur det är med dragkjedjor mot hälsenorna :P burr&uschi (tills de har format sig)

aja, annars då?
ja vi räknar väl ner här för fulla bullar och har startat packningen, eller jag är typ klar dåra :)

Ryder var på "hockey-träning" idag.. det går bättre och bättre! kul :)

ordbajs igen,, kan ju berätta att Milani är världens mysigaste unge! 15 månader nu..
en bestämd brutta kan jag lova ;) <3

aja XOXO..

Kommentarer
Postat av: mammi

Blir lika fachinerad varje gång jag ser dina fötter i så höga klackar. Att du inte snubblar och vrickar "tårna". Hmm, träning ger färdighet, kanske

Tiden går fort, längtar efter dej. KRAM

2010-03-31 @ 09:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0