Vancouver&Seattle

Byron kom hem nu ikväll! kul o se honom, Ryder var heeeelt lyrisk :)
han har varit borta i en månad, iof så har det bara swishat förbi och det kändes som om det var igår han åkte.

Ja, imorgon bär det av ner till Vancover! ska blii så kul :D
Älskar den staden..så fint!
och på onsdag eller torsdag åker jag och Maria över gärnsen in i USA till staden Seattle, där vi ska shoppa shoppa och shoppa och njuta såklart.. vi sover över där en natt på hotell, och så fortsätter vi shoppa dagen efter :P sen tillbaka till Vancouver igen :)
nice nice, ska äntligen inhandla mina första riktiga Gucci-glajor! (solbrillor alltså) ;) har längtat..
sen blir det nån sommar klänning och flippflopps , vi får se, har lite planer iaf ;)


Vancouver är en av världens vackraste städer!! <3


Seattle.. bra shopping stad, USA=Billigt! och det ligger bara 2 timmar från Vancouver:)

dock ska det bli roligt och se hur det kommer gå för oss att ta oss över gränsen :P
visum o skit!

aja, så nu hör ni inte från mig på en vecka.. kommer hem på lördag tror jag :)

XOXO solaving

Kommentarer
Postat av: Evelina

här är det tomt utan emelie Men du verkar ha det riktigt bra. :) Hälsa barnen från mig de ser så söta ut att man nästan dör !

Kul med shopping önskar att du hittar precis vad du vill ha blir det solbrillor eller vanliga brillor? Puss Puss love you sweden misses you !

2010-03-16 @ 14:34:17
Postat av: Natta

Jaag vet det är grymt, såg att mor din fixat biljetten. Fyfaan vad vi ska röja, jag är för hoppningsvis helt ledig också :D:D:D



Miss you very much now.



KYSS <3

2010-03-18 @ 13:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0