Vilken födelsedag :D

vaknade upp i morse , gick upp till övervåningen och började göra frukost..
Ryder kommer ut med ett litet paket med inslagningspapper med bilarna från "Cars" på (så gulligt!)
och sjunger Happy Birthday!
Jag läser kortet, börjar nästan gråta för at var så fint!
sen hjälper Ryder mig att öppna paketet, och vad ligger i????
Jo en sprillans ny IPhone 3Gs



Jag tror inte mina ögon, blir stum först och sen spritter jag till av glädje!!! herregud, min egna IPhone liksom..
fyfasen vad den här familjen skämmer bort mig :D är sååå jävla glaaaaaaaaad.. Wiiiiiiii

inte nog med det!?.. efter att jag har klippt håret, ska jag och maria åka till ett spa och få ansiktsbehandling och sen ska vi få ögonbryn och ögonfransar färgade :D
har aldrig gått på nått sånt tididagre!! kan en födelsedag bli bättre?? tror inte det va!? :D
Jag är så tacksam!

och nyss sjöng familjen " Ha den äran" på skype.. saknar er :) tack!!

och tack för alla fina grattis-önskningar jag fått! det förgyller min dag till 100%.. alla mina vänner betyder så mycket för mig! Älskar er <3

okej, nu kan jag inte datanörda nå mer.. pusss och kram!
nu ska jag njuta av min födelsedag <3 heerrrråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0